Kokybės garantijos

  • Visoms prekėms yra taikomos visos gamintojų numatytos garantijos. Kur kreiptis sudegus įsigytai prekei? Visą informaciją apie serviso centrų kontaktus rasite čia.
  • Suteikiame 100% pinigų grąžinimo garantiją.
     

GARANTIJA NUO "DURŲ IKI DURŲ"

  • Siekiame kokybiško klientų aptarnavimo. Kadangi negalime kontroliuoti trečiųjų šalių (autorizuoti serviso centrai) darbo, jei nežinome apie mūsų klientų problemas. Todėl prašome visais garantinių gedimų atvejais kreiptis į Neriba.lt ir mes suorganizuosime garantinį aptarnavimą "nuo durų iki durų":
  • Užsakysime kurjerį, kuris nemokamai paims garantinę prekę ir pristatys ją į servisą aptarnavimui. Sutvarkius arba pakeitus garantinę prekę nauja, ji taip pat nemokamai bus pristatyta atgal.
     

SVARBU:

  • Prekė į servisą turi būti pristatoma pilnoje komplektacijoje. Jeigu tai kompiuteris - jis turi būti pristatomas su krovikliu, kompiuterio baterija bei įsigijimo dokumento (PVM sąskaitos faktūros) originalu ar kopija
  • Jei gavęs prekę, autorizuotas serviso centras įvertins gedimą kaip negarantinį remontą, pasiliekame teisę apmokestinti prekės transportavimo bei gedimo nustatymo kaštus.
  • Tikslią informaciją apie konkrečios prekės garantinį terminą galite rasti tos prekės puslapyje mūsų parduotuvėje, o ją įsigijus, garantinis terminas nurodomas ant PVM sąskaitos-faktūros.
     

PREKIŲ KOKYBĖS GARANTIJA

  • Visoje ES galiojanti direktyva 1999/44/EC numato ne trumpesnį nei 24 mėn. garantinį laikotarpį fiziniams asmenims. Atskirais atvejais gamintojas gali nustatyti trumpesnį arba ilgesnį terminą. Tokiu atveju taikomas gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis. Juridiniams asmenims taikomas trumpesnis, dažniausiai 12 mėn. garantinis laikotarpis.
  • Pateikiant prekę garantiniam remontui pakanka turėti pirkimo dokumentą* arba užpildytą garantinį taloną**.
  • Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai.
  • Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims.
  • Praėjus daugiau kaip dvejiems metams nuo prekės perdavimo dienos, pagal prekės komercinės kokybės garantijos sąlygas, bus nemokamai šalinami prekės trūkumai (vykdomas garantinis remontas) ir tik nesant galimybei pašalinti prekės trūkumų bus vykdomi kiti pirkėjo reikalavimai.
     

Lietuvos Respublikos įstatymai numato, kad pakanka turėti pirkimo dokumentą (kasos čekis, sąskaita-faktūra ar lizingo sutartis), jei juose yra tiksliai nurodytas gaminys. Toks dokumentas patvirtina prekės įsigijimo datą ir asmenį, kuris įsigijo įrangą. Pardavėjo garantinį taloną papildomai pateikti būtina tik jei pirkimo dokumente nėra tiksliai nurodytas įrangos modelis (tuomet garantiniame dokumente turi būti nurodyti įrangos identifikavimo duomenys).

* PVM sąskaitą - faktūrą gausite su preke arba el.laišku, kai Jūsų užsakymo statusas bus patvirtintas įvykdytu.

** Atskirus garantinius dokumentus papildomai naudoja tik dalis gamintojų. Garantiniai dokumentai gali būti siunčiami atskirai nuo prekių ir neužpildyti (tai teisės į garantinį servisą nepanaikina). Be to, kai kurie gamintojai garantinius duomenis kaupia ir valdo elektroniniu būdu. Tokiais atvejais garantijos sąlygas jie patikrina pristačius prekę pagal unikalų jos kodą.

DĖMESIO: Tais atvejais, kai prekė yra nepataisoma, autorizuotas servisas pateikia pažymą.
Klientas turi teisę pasikeisti į kitą tokią pačią ar bet kokią kitą tinkamą prekę arba Neriba.lt įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus.

Live Chat Software by Kayako