Garantinis aptarnavimas

Visoms prekėms taikomi gamintojo nustatyti garantiniai terminai. Prekei, sugedusiai nepasibaigus garantiniam laikotarpiui, remontas atliekamas nemokamai. Garantinis laikotarpis yra nurodytas garantiniame talone. Jei garantinis laikotarpis yra pasibaigęs, prekė nėra priimama garantiniam remontui.
Sugedus prekei, dėl garantinio remonto atlikimo reikia teirautis telefonu arba nuvykti adresu, nurodytu garantiniame talone.
Pateikdami prekę remontui, būtinai pateikite pirkimo dokumentą (sąskaitą faktūrą) ir galiojantį prekės garantinį taloną, kurį rasite prekės pakuotės viduje.
Remontas atliekamas pagal gamintojo serviso dokumentaciją.
Praėjus daugiau kaip dvejiems metams nuo prekės perdavimo dienos, pagal prekės komercinės kokybės garantijos sąlygas, bus nemokamai šalinami prekės trūkumai (vykdomas garantinis remontas) ir tik nesant galimybei pašalinti prekės trūkumų bus vykdomi kiti pirkėjo reikalavimai.


GARANTIJA NUO "DURŲ IKI DURŲ"

  • Siekiame kokybiško klientų aptarnavimo. Kadangi negalime kontroliuoti trečiųjų šalių (autorizuoti serviso centrai) darbo, jei nežinome apie mūsų klientų problemas. Todėl prašome visais garantinių gedimų atvejais kreiptis į Neriba.lt ir mes suorganizuosime garantinį aptarnavimą "nuo durų iki durų":
  • Užsakysime kurjerį, kuris nemokamai paims garantinę prekę ir pristatys ją į servisą aptarnavimui. Sutvarkius arba pakeitus garantinę prekę nauja, ji taip pat nemokamai bus pristatyta atgal.

APPLE KOMPIUTERIŲ IR TELEFONŲ GARANTIJA:
  • Fiziniams asmenims - 24 mėn.
  • Juridiniams asmenims - 12 mėn.
  • Nešiojamų kompiuterių baterijoms - 12 mėn.

KITŲ GAMINTOJŲ KOMPIUTERIŲ IR TELEFONŲ GARANTIJA:
  • Fiziniams asmenims iki 36 mėn. (priklausomai nuo gamintojo, modelio ir tipo).
  • Juridiniams asmenims iki 36 mėn. (priklausomai nuo gamintojo, modelio ir tipo).
  • Nešiojamų kompiuterių baterijoms - 6 mėn. (jei nenurodoma kitaip).
  • Telefonų baterijoms - 6 mėn. (jei nenurodoma kitaip).

BUITINĖS TECHNIKOS GARANTIJA:
  • Fiziniams asmenims - 24 mėn.
  • Juridiniams asmenims iki 12 mėn.
  • Electrolux technika - juridiniams asmenims garantija netaikoma.

SVARBU:

  • Prekė į servisą turi būti pristatoma pilnoje komplektacijoje. Jeigu tai kompiuteris - jis turi būti pristatomas su krovikliu, kompiuterio baterija bei įsigijimo dokumento (PVM sąskaitos faktūros) originalu ar kopija
  • Jei gavęs prekę, autorizuotas serviso centras įvertins gedimą kaip negarantinį remontą, pasiliekame teisę apmokestinti prekės transportavimo bei gedimo nustatymo kaštus.
  • Tikslią informaciją apie konkrečios prekės garantinį terminą galite rasti tos prekės puslapyje mūsų parduotuvėje, o ją įsigijus, garantinis terminas nurodomas ant PVM sąskaitos-faktūros.
     

Žemiau rasite garantinio aptarnavimo serviso centrų kontaktus pagal įsigytos prekės gamintoją.

Kompiuterinė technika
Apple, Lenovo, Dell, Asus, MSI, Toshiba Dėl garantijos kreiptis į Servisa ICT
HP, Acer, Lenovo (Think serija) Dėl garantijos kreiptis į Service Net
Asus, Huawei telefonai Dėl garantijos kreiptis į Ltsc
Huawei planšetės ir telefonai Dėl garantijos kreiptis į MTTC
Gamintojo atnaujinti „refurbished“ kompiuteriai Dėl garantijos kreiptis į pardavėjąNeriba.lt
Samsung produkcija Informacija apie serviso centrus Samsung.com
Buitinė technika
Bosch Dėl garantijos kreiptis į AG Service, Emtoservis arba Baltic Continent
Siemens Dėl garantijos kreiptis į AG Service, Emtoservis arba Baltic Continent
Whirlpool Dėl garantijos kreiptis į Serviteka
Liebherr Dėl garantijos kreiptis į Baltic Continent
Snaigė Dėl garantijos kreiptis į Baltic Continent
Beko Dėl garantijos kreiptis į AG Service
Blomberg Dėl garantijos kreiptis į AG Service
Gorenje Dėl garantijos kreiptis į AG Service
AEG Dėl garantijos kreiptis į AG Service
Electrolux Dėl garantijos kreiptis į AG Service
Zanussi Dėl garantijos kreiptis į AG Service
Cata Dėl garantijos kreiptis į Servisa ICT
Haier Dėl garantijos kreiptis į Servisa ICT
Belmoca Dėl garantijos kreiptis į Servisa ICT
LG Dėl garantijos kreiptis į AG Service arba Emtoservis
Live Chat Software by Kayako